Klungkung - Reisverslagen van Vonne Kerrebijn - WaarBenJij.nu Klungkung - Reisverslagen van Vonne Kerrebijn - WaarBenJij.nu

Klungkung

Over een week vertrek ik naar Bali, eindelijk. Ik kan nu op mijn gemak de de laatste voorbereidingen treffen. De afgelopen weken waren gezellig druk met etentjes met familie en vrienden, afscheid nemen. Het begint nu ook een beetje te kriebelen.
De eerste week gebruik ik om te acclimatiseren in Ubud en daarna reis ik af naar mijn compound in Klungkung en verblijf daar zo'n 2 maanden.
Hoe ik de laatste 3 weken van mijn verblijf invul staat nog open; ik moet nog een keuze maken tussen verschillende mogelijkheden. Alles plan-plan.
Ik kijk er ontzettend naar uit, de activiteiten met heel jonge kindjes, het lesgeven aan een elementary en senior high school, me onderdompelen in de Balinese cultuur en niet te vergeten het heerlijke eten.
Ik zal regelmatig wat van me laten horen.

Recente Reisverslagen:

13 December 2016

Dingin Negeri Belanda

28 November 2016

Sanur… de laatste dagen op Bali

13 November 2016

zondag 13 november

02 November 2016

Lieve luitjes

23 Oktober 2016

ter info
Vonne

Actief sinds 04 Sept. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8265

Voorgaande reizen:

10 September 2016 - 06 December 2016

Klungkung

23 September 2016 - 01 December 2016

vrijdag 23 september

Landen bezocht: