19 september 's avonds - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Vonne Kerrebijn - WaarBenJij.nu 19 september 's avonds - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Vonne Kerrebijn - WaarBenJij.nu

19 september 's avonds

Blijf op de hoogte en volg Vonne

19 September 2016 | Indonesië, Ubud

Dag lieve mensen aan het thuisfront,

ik ben tot zondagavond helaas weer behoorlijk ziek geweest en het spande erom of ik vandaag aan mijn eerste lesdag zou kunnen beginnen. Godzijdank voelde ik me bij het opstaan slap maar OK. Dit wordt een kort berichtje want ik moet nog lessen voorbereiden voor morgen en mijn lessen beginnen morgben om 7.30. De vrijdagen heb ik geen les en ik zal jullie dan uitgebreider informeren. De family compound is bijzonder mooi. Het gedeelte dat ik bewoon is klein en behoorlijk behelpen, maar dat went snel. Het doet me denken aan de tijd met de mensen uit Sierra Leone, waar hele families in een kamer verbleven. Alleen hoef ik de kamer niet te delen. Er wordt goed voor me gezorgd door de pater familias en zijn vrouw. De eetpasar is om de hoek waar je je buikje rond kunt eten (dat doe ik voorlopig nog maar niet) van 60 cent tot 2 Euro. Op school is het helemaal geweldig en kost het nog minder. Ik houd me de komende dagen aan de soto en nasi bubur (zachte rijst gekookt in kippenbouillon).
De senior high school was wat ik ervan verwachtte; de elementary school gaat je verbeeldingskracht te boven en is -nu nog- een ware uitputtingsslag.
Maar daarover aan het einde van de week meer.

Nu weten jullie in elk geval dat ik weer in goede doen ben!
Heel veel liefs, Von

  • 19 September 2016 - 14:16

    Astrid:

    Gelukkig ben je weer hersteld en kon je toch beginnen vandaag. we zijn benieuwd naar je verhalen vrijdag over het lesgeven. Die kinderen boffen maar met zo'n fijne juf!
    groetjes van Rosalie en Astrid

  • 19 September 2016 - 23:07

    Petra:

    Dag Von,
    Ook hier ben je weer toegewijd.
    Acclimatiseren kost gewoon even tijd; zorg goed voor jezelf.
    Met een lieve groet van mij, Peet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vonne

Actief sinds 04 Sept. 2016
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 8283

Voorgaande reizen:

10 September 2016 - 06 December 2016

Klungkung

23 September 2016 - 01 December 2016

vrijdag 23 september

Landen bezocht: