Nog even.... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Vonne Kerrebijn - WaarBenJij.nu Nog even.... - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Vonne Kerrebijn - WaarBenJij.nu

Nog even....

Blijf op de hoogte en volg Vonne

06 September 2016 | Nederland, Nijmegen

Over een week vertrek ik naar Bali, eindelijk. Ik kan nu op mijn gemak de laatste voorbereidingen treffen. De afgelopen weken waren gezellig druk met etentjes met familie en vrienden, afscheid nemen. Het begint nu ook een beetje te kriebelen.
De eerste week gebruik ik om te acclimatiseren in Ubud en daarna reis ik af naar mijn compound in Klungkung en verblijf daar zo'n 2 maanden.
Hoe ik de laatste 3 weken van mijn verblijf invul staat nog open; ik moet nog een keuze maken tussen verschillende mogelijkheden. Alles plan-plan.
Ik kijk er ontzettend naar uit, de activiteiten met heel jonge kindjes, het lesgeven aan een elementary en senior high school, me onderdompelen in de Balinese cultuur en niet te vergeten het heerlijke eten.
Ik zal regelmatig wat van me laten horen.

  • 07 September 2016 - 09:41

    Adik Roy:

    Hallo zusje, ik heb inderdaad een e-mailtje ontvangen met het bericht dat je een nieuw reisverslag hebt geplaatst. Doe de laatste dagen voor je vertrek rustig aan, zodat je uitgerust aan je reis begint. We zien je zaterdag!
    Groetjes RoWi

  • 07 September 2016 - 12:26

    Annette:

    Hoi Ief,

    Wat zitten we in andere sferen! Ben heel druk voor school maar ga me deze dagen in ieder geval nog even verdiepen in skype zodat we ook kunnen bellen met beeld! Veel plezier met de laatste voorbereidingen en voorpret!
    Annette

  • 08 September 2016 - 09:26

    Astrid:

    Leuk Von en super om te zien dat we je kunnen volgen! Rustig aan en een goede reis gewenst!
    Astrid

  • 09 September 2016 - 13:43

    Bol:

    Hi Von, heb het eindelijk door hoe het werkt en ga je er natuurlijk ook op volgen. Doe het vooral rustig aan en geniet ervan. Liefs Bol

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vonne

Actief sinds 04 Sept. 2016
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 8263

Voorgaande reizen:

10 September 2016 - 06 December 2016

Klungkung

23 September 2016 - 01 December 2016

vrijdag 23 september

Landen bezocht: